Mail od Samknows z podsumowaniem wrześniowych parametrów łącza internetowego przyszedł dosyć późno, bo dopiero 10 października. Wrzesień typowo – bez żadnych zakłóceń, wszystko działało jak należy. Jeśli chodzi o domową sieć, to konfiguracja jest bez zmian: router netiaspot, do portu LAN dołączony whitebox, a do niego bramka voip i tuner satelitarny. Z sieci WiFi korzysta komputer stacjonarny, netbook i notebook, mini-serwer na linuksie, printserver, drukarka-skaner-kopiarka, okazjonalnie tablet, 2 telefony z androidem i google TV, czyli małe urządzonko mk808.
Jak wspominałem w poprzednich podsumowaniach, wkrótce kończy się umowa z promocji. Nie będę zawierał nowej, zadowolę się umową na czas nieokreślony, ale bez zobowiązań. Poniżej, jak co miesiąc, zrzuty z wykresami wycięte z wrześniowego maila:
Mamy w domu dość wiekowy (2012) Boombox Philips, model AZ385/12 używany przez dzieci głównie jako…
Mega tanie, bezprzewodowe moduły Internet of Things na dobre zadomowiły się w naszych sieciach. Od…
Pewnie nie każdy posiadacz tytułowej stacji lutowniczej wie, że posiada ona możliwość aktualizacji firmware'u. Producent…
Jakiś czas temu, przeglądając Aliexpress natknąłem się na ciekawy shield do Arduino Nano. Według opisu…
W mailach i komentarzach kilka razy przewijała się prośba o ten wpis. Chodzi o aktualizację…
Dziś tematyka audio, a nawet audiofilska. Uznany wzmacniacz słuchawkowy Lehmann Black Cube Linear o dość…
Zobacz komentarze
Takie pytanie, jakiego operatora VoIP posiadasz?
P.S. Czy się już o nie pytałem? :/
@SpeX A nie kojarze czy pytałeś. Korzystam już kilka lat z ipcall. Przeniosłem tam numer z TP SA i w sumie obniżyłem miesięczny rachunek za tel. stacjonarny 50-krotnie :).
Z tego co widzę to koszty to jedynie 12zł/rok i odpowiednio 5 i 15gr za min połączenia. Są jeszcze jakieś ukryte koszty?
Szczerze, byłem na ich stronie, ale poziom strony www mnie trochę odstraszał - inne są o wiele ładniejsze, ta wygląda jak by to był jakiś stary CMS typu Post-Nuke itp.
@SpeX Strona faktycznie jest stara i chyba niezmienna od 7 lat. Nigdy mi nie doliczali żadnych dodatkowych opłat. Bardzo rzadko dzwonię z tego telefonu i 20zł wystarcza mi na roczne utrzymanie numeru i rozmowy. 2 czy 3 razy miałem jakiś drobny problem, ale support zawsze reagował w ciągu 3h usuwając usterkę.
A jakościowo jest OK? Bo muszę przenieść swój numer z Netii.
@SpeX Ja słyszę OK, rozmówcy mnie też dobrze słyszą. Ogólnie ipcall ma sporo pozytywnych opinii na etelefonia.pl. Zawsze możesz na próbę założyć konto, potestować przez miesiąc czy dwa i ewentualnie wtedy podjąć decyzję o przeniesieniu numeru.